Frida & Davids blogg

2015-08-13
17:58:41

pessi bilder
 
 
gulligaste tjejen!
 
Kommentarer:
#1: Frida

Hojja vad söt hon är!! <3

Vi träffades på Jukkas-marknaden, ni hade med Pessi och jag var där med min Sigge (Härkmoens H-Pirat).
Vi pratade en del om de problem vi hade med Sigge, och jag ville bara meddela att vi kunde skjuta första fågeln för honom igår! :D Jäklar vad stolt jag blev!
Han är inte längre rädd, eller reserverad mot vapnet, dock något skottpåverkad än. Så jäkla skönt! Han är ju ingen riktig jakthund än, men det tar sig. Har gett mig f*n på att han ska funka OK på jakt innan jag tar en till hund. Fast titta på valpbilder gör det svårt att vänta! :P Vill bara gosa in mig i dom där öronen!


Svar: Men oj vad kul att höra! Vad duktiga ni är!😃👍 bara fortsätta i samma träning så blir det kanon👍👍
Frida och David

2015-08-27 @ 21:32:40
#2: Maja

Så otroligt vacker Pessi är:)

2015-08-28 @ 20:58:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: