Frida & Davids blogg

2015-11-03
13:53:50

1 vecka har gått
Sen Pessi togs ifrån oss. Men jag måste ju försöka behålla min motivation på nåt sätt?! så jag har gjort en hemsida åt mig och David och våra hundar / uppfödning och även Davids nyöppnade golvläggarfirma👍 känns konstigt att Pessi inte är med på hemsidan men känns ännu värre att hon inte är här med oss❤️ men hennes matte måste acceptera även om det är svårt. Hon var för fin för denna värld helt enkelt. Nu njuter vi av ripas och tira och ser till att ge dom allt 👍😊  

Www.giddes.hemsida24.se 
Ska fixa eget domännamn till sidan snart. Och den är under uppbyggnad och absolut inte färdig ännu 😄



Kommentar:
#1: Maja

Finisen:) och så bra och fin eran nya hemsida kommer att bli:)

2015-11-10 @ 21:23:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: