Frida & Davids blogg

2015-10-28
07:40:57

Min Pessi

 
Varför just min valp? Min Pessi. Känner mig så tom och bitter att min högt älskade valp är borta. Dig hade jag väntat på i flera år och visste direkt i valplådan att det var Dig jag ville ha. Mitt framtidshopp och min stolthet. Känns så orättvist och just nu vill jag inte hålla på med hundar längre. Vet inte hur min gnista och hund-energi ska komma tillbaka.  Det var verkligen bara dig jag ville ha ❤️ du gav mig så mycket energi och jag såg fram emot varje dag med dig. Sa till David varje dag hur tacksam jag var för att jag hade min Pessi ❤️ min tira valp som vi nu aldrig någonsin kommer få tillbaka. 
Kommentar:
#1: Maja

Finaste Pessi:) så sorgligt och lider så med dig........

2015-10-28 @ 20:44:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: