Frida & Davids blogg

2013-04-05
09:22:28

1 år
 
Valparna från I kullen har hunnit bli 1 år! Skulle vara kul att hinna se alla under 2013 men är lite svårt att träffa dom som bor långt borta som Tempo och Dizel.. men hoppas det finns möjlighet att träffas nån gång om inte allt för lång tid :)
 
Nu efter 1 års ålder är vi tacksamma om ni HD röntgar era hundar. Ni kan absolut vänta till hunden är 1.5 år om ni vill, det spelar ingen roll.. men från och med nu är det okej att göra det när som helst. Bara kontakta oss om ni har frågor eller funderingar om HD röntgen eller kanske behöver hjälp med något. Är även 1 års vaccineringen som ska göras.
 
har fått bilder skickat åt mig på Dizel, som bor i skåne.
 
 
 
 ser ut att kunna bli en stilig kille =)
 
Tira har varit ute och tränat som vanligt! Nu laddar hon upp inför Ritsem provet som blir nu ihelg, och helgen efter det abisko provet.
 
 
tira har hittat fågel.
 
och även här.
 
Sen måste jag skriva en liten rad om tiras "halvbror" Myrhedens K- Velho. Som, liksom Tira, är efter SE JCH SE UCH Lappvikens ego boy. Velho har blivit årets engelska setter och årets brittiska fågelhund i Finland iår!! Men jag kan ju inte påstå att jag är speciellt förvånad med den pappan som Velho har. Han avlar uppenbarligen Väldigt bra denna kille Ego Boy =) vet att jag skrivit det tidigare men det är helt klart värt att uppmäkrsammas igen!!!
 
http://www.engelskasetterklubben.se/nyhet.asp?nId=441
 
Grattis också lasse tano som är uppfödare till Velho på myrhedens kennel =)
 
Det var allt jag hade att skriva idag! på återhörande! tjingeling
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: